ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι παρακάτω όροι και πληροφορίες αφορούν την συμμετοχή σας σε ταξίδι με το γραφείο μας Travel Center όπως και τις ευθύνες και υποχρεώσεις προς αλλήλους. Κράτησή σας σε εμάς είτε απευθείας από εσάς, είτε μέσου τρίτου με δική σας εντολή, είτε μέσω Internet, σημαίνει την πλήρη και άνευ ενστάσεως αποδοχή των όρων συμμετοχής.

Τα οργανωμένα προγράμματα που αναφέρονται στο έντυπο και στο site μας (www.travelc.gr) , είναι ενδεικτικά και μπορεί για την καλύτερη διεξαγωγή του ταξιδιού, ή αν το επιβάλλουν οι συνθήκες να διαφέρουν από τα τελικά προγράμματα των εκδρομών των συγκεκριμένων αναχωρήσεων για τα οποία είναι αυτά που δεσμεύεται και το γραφείο μας. Η σειρά των ξεναγήσεων ή των εκδρομών μπορεί να αλλάξει, οι συνολικές εκδρομές όμως θα είναι ίδιες με αυτές του αντίστοιχου προγράμματος της συγκεκριμένης αναχώρησης.

Δεν περιλαμβάνονται είσοδοι σε μουσεία, σπήλαια, λίμνες, αρχαιολογικούς χώρους, φόροι αεροδρομίων, λιμενικά τέλη, αχθοφορικά, φιλοδωρήματα σε καμία εκδρομή εσωτερικού και εξωτερικού εκτός αν αναφέρεται. Στις εκδρομές εξωτερικού αλλάζουν οι θέσεις καθημερινά.

Οποιαδήποτε κράτηση συμμετοχής επιβεβαιώνεται μόνον με την άμεση καταβολή προκαταβολής ύψους 30% της συνολικής αξίας της εκδρομής.
Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις, που δεν επικυρώνονται εντός 2ημέρου με την ανάλογη προκαταβολή, δεν δεσμεύουν το γραφείο μας Travel Center και θεωρούνται ως μη γενόμενες.

Με την ζήτηση της κράτησης πρέπει να διευκρινίζεται επίσης και το είδος του παραστατικού που θα πρέπει να εκδοθεί (Απόδειξη ή τιμολόγιο).
Στα ξενοδοχεία τα τρίκλινα και τα τετράκλινα δωμάτια είναι συνήθως δίκλινα με προσθήκη επιπλέον ενός ή δύο σπαστών πτυσσόμενων κρεβατιών (ντιβάνια) και δεν συνιστούμε γιατί δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος, τα δωμάτια είναι στη διάθεση των ενοίκων από τις 14.00 της ημέρας άφιξης έως και τις 11.00 της ημέρας αναχώρησης. Οι κατηγορίες είναι οι επίσημες από τον ΕΟΤ και τις αντίστοιχες αρχές στο εξωτερικό. Οι παροχές που αναφέρονται στα ξενοδοχεία (γενικές και των δωματίων) προέρχονται από τον εκάστοτε προμηθευτή του γραφείου μας (ξενοδόχο ή αντιπρόσωπο ή πράκτορα) και ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρεία μας για τυχόν παραλήψεις ή λάθος πληροφόρηση και καταγραφή σε οποιοδήποτε μορφής διαφημιστικό μας, ή έντυπο. Εξόφληση εκδρομών γίνεται το αργότερο δέκα (10) μέρες πριν την αναχώρηση τους.

Ακυρώσεις που γίνονται στην εταιρεία μας επιβαρύνονται με τα παρακάτω ποσά ανεξάρτητα από την ημέρα εγγραφής, είναι δε συνδυασμός των υποχρεώσεων προς τρίτους των δυσμενών οικονομικών συνθηκών που μας δημιουργούνται και λοιπών εξόδων γίνονται δε, δεκτές μόνο με έγγραφη ειδοποίηση (τηλεγράφημα, φαξ, e-mail κτλ) προς την εταιρεία μας και ισχύουν από την ημέρα που παραδίδονται επί απόδειξη.

29-15 ημέρες πριν από την αναχώρηση παρακράτηση του 20% της αξίας του ταξιδιού.
14-1 ημέρα πριν από την αναχώρηση: παρακράτηση του συνολικού ποσού

ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΠΕΘΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εννοείται ότι πρόκειται για εργάσιμες ημέρες. Την ακύρωση συμμετοχής χωρίς ακυρωτικά δεν στοιχειοθετούν ασθένειες, ατυχήματα ή ιατρικές επεμβάσεις, αλλαγές ωρών πτήσεων αεροσκαφών από πρωί σε βράδυ ή αντιστρόφως ούτε αντικατάσταση ξενοδοχείων με άλλα ιδίας ή ανωτέρας κατηγορίας, καθώς και αναγκαστικές αλλαγές στο πρόγραμμα που δεν αλλάζουν σημαντικά το χαρακτήρα του ταξιδιού. Κάθε δε τακτοποίηση λογαριασμών που αφορά ακυρώσεις, διενεργείται 30 ήμερες μετά το πέρας της εκδρομής.

Σε περίπτωση παράτασης του ταξιδιού για λόγους ανωτέρας βίας, πολέμου, απεργιών, δυσμενών καιρικών φαινομένων κλπ. απρόβλεπτων καταστάσεων ή συνθηκών, κάθε επιπλέον κόστος που δημιουργείται βαρύνει τους συμμετέχοντες.

Η ασφάλιση για τις οργανωμένες εκδρομές καλύπτει ομαδικά την αστική ευθύνη, πλημμελή εκτέλεση και επαναπατρισμό. Η εταιρεία σας συνιστά να συνάψετε επιπλέον ιδιωτική ασφάλιση που θα σας καλύπτει για πόσο που εσείς επιθυμείτε καθώς και για κάλυψη ακυρωτικών σας. Λόγω σοβαρής ασθένειας, ιατρικής επέμβασης ή ατυχήματος.

Παράπονα και παρατηρήσεις για τα καταλύματα ή τις υπηρεσίες που σας παρέχονται από άτομο που εμπλέκονται στην διεξαγωγή της εκδρομής γίνονται αποδεκτά από την εταιρεία μας αν και εφόσων ενημερωθούμε άμεσα (κατά την διάρκεια της παραμονής σας στα καταλύματα ή της εκδρομής) από τους δυσαρεστημένους πελάτες. Σκοπός μας είναι η άμεση λύση του προβλήματος και κατά συνέπεια η επιτυχής συνέχιση διεξαγωγής της εκδρομής/ πακέτου/ προγράμματος.

Για όλους τους συμμετέχοντες στις οργανωμένες εκδρομές του εξωτερικού, είναι απαραίτητο έγκυρο, ισχύον διαβατήριο. Ταξιδιώτες με διαβατήριο μη ελληνικό, πρέπει να φροντίζουν οι ίδιοι για τις απαραίτητες διατυπώσεις – βίζες αν χρειάζονται. Εξάλλου οι αναφερόμενες πληροφορίες αφορούν κατόχους ελληνικών διαβατηρίων και μόνον

Διαβάστε προσεκτικά τους κατωτέρω αναφερόμενους Γενικούς Όρους Συμμετοχής στις οργανωμένες εκδρομές του γραφείου μας, που συμφωνούν με την Κοινοτική Οδηγία 90/314. H καθ’ οιονδήποτε τρόπο δήλωση συμμετοχής σας σε οργανωμένη εκδρομή σημαίνει την ταυτόχρονη αποδοχή των κατωτέρω Γενικών Όρων Συμμετοχής.

Ευθύνες του γραφείου

Για την διοργάνωση των ταξιδιών του, το γραφείο χρησιμοποιεί αεροπορικές και άλλες μεταφορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία ανά τον κόσμο και άλλους φορείς στους οποίους δεν έχει άμεσο έλεγχο. Το γραφείο δεν έχει δικά του αεροπλάνα, ξενοδοχεία ή γραφεία ταξιδιών για να θεωρείται υπεύθυνο για τη σωστή ή μη λειτουργία τους. O ρόλος του είναι καθαρά μεσολαβητικός για την παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες του γι’ αυτό και οι ευθύνες του εντοπίζονται μόνο σε περιπτώσεις παράλειψης πραγματοποίησης των προσφερομένων υπηρεσιών και εφόσον δεν συνέτρεξαν σπουδαίοι λόγοι, καθώς και στην περίπτωση οργανωτικών αδυναμιών. Το γραφείο δεν κάνει κατάχρηση των ελαφρυντικών που συνεπάγεται ο μεσολαβητικός ρόλος του και καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών του. Δεν είναι ωστόσο, ούτε δυνατό ούτε δίκαιο να θεωρηθεί υπεύθυνο για ανωμαλίες που δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει αποτελεσματικά όπως:

– Αλλαγές, καθυστερήσεις ή ακυρώσεις προγραμματισμένων δρομολογίων κάθε μορφής. Οι προβλεπόμενες αεροπορικές εταιρίες και ώρες αναχωρήσεων στις περιγραφές των εκδρομών έχουν βασιστεί στα προγραμματισμένα / δημοσιευμένα δρομολόγια που ίσχυαν κατά την έκδοση του προγράμματος.

– Ατυχήματα, ασθένειες ή δυσάρεστες οργανικές επιπτώσεις από κλιματολογικές συνθήκες, αδυναμία προσαρμογής σε διαφορετικές χρονικές ζώνες (jet lag), υψόμετρο, επιδημίες, τροφικές δηλητηριάσεις ή ανεπαρκείς συνθήκες καθαριότητας.

– Οποιεσδήποτε δυσχέρειες που μπορεί να προκληθούν από απρόβλεπτες καταστάσεις όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες, πραξικοπήματα, πολέμους, αεροπειρατείες, πυρκαγιές, σεισμούς, πλημμύρες και οποιαδήποτε άλλη ανάγκη ή κατάσταση ανώτερης βίας.

– Φθορά, απώλεια ή κλοπή αποσκευών, προσωπικών αντικειμένων, χρημάτων ή ταξιδιωτικών εγγράφων κι οποιασδήποτε συνέπειας από εγκληματική ή άλλη αξιόποινη πράξη. Το γραφείο πάντως καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια και προσφέρει κάθε δυνατή εξυπηρέτηση και βοήθεια στην αντιμετώπιση τέτοιων περιπτώσεων.

Ξενοδοχεία / Καταλύματα

Όλα τα χρησιμοποιούμενα από το γραφείο καταλύματα έχουν την νόμιμη και εν ισχύ άδεια λειτουργίας που απαιτείται από τις αρμόδιες αρχές του κράτους υποδοχής. H επιλογή τους γίνεται με κριτήρια την θέση τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή τιμή ανάλογα με την κατηγορία τους ως αυτή αναφέρεται στην περιγραφή κάθε εκδρομής.

Tα δωμάτια των περισσοτέρων ανά τον κόσμο ξενοδοχείων έχουν μελετηθεί για να φιλοξενούν δύο κλίνες. (ως εκ τούτου τα τρίκλινα δωμάτια είναι στην πραγματικότητα δίκλινα με επιπλέον κλίνη, όπου ο χώρος θα είναι περιορισμένος. Ορισμένα ξενοδοχεία δέχονται και τέταρτο κρεβάτι για να εξυπηρετηθούν οι πελάτες, είναι όμως αυτονόητο ότι ο χώρος θα είναι αισθητά περιορισμένος. Συνήθως, τα δωμάτια παραδίδονται στις 14.00 και είναι στη διάθεση των ενοίκων ως τις 11.00 της ημέρας αναχώρησης. H σημείωση στην εντολή προς παροχή υπηρεσιών του τύπου των δωματίων γίνεται ανάλογα με τη ζήτηση και εφόσον το ξενοδοχείο έχει διαφορετικές τιμές για κάθε τύπο δωματίων. Αλλιώς το ξενοδοχείο δικαιούται να σας δώσει δωμάτιο ανάλογα με την πληρότητά του την εποχή της παραμονής σας. Σε περίπτωση καθυστέρησης άφιξής σας στο ξενοδοχείο, μετά την ημέρα της προγραμματισμένης άφιξής σας και εφόσον δεν έχετε ενημερώσει σχετικά, το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να διαθέσει και την υπόλοιπη κρατημένη περίοδο εάν του ζητηθεί. Σε αυτή την περίπτωση σας επιστρέφεται το ποσό που
αντιστοιχεί στις διανυκτερεύσεις τις οποίες θα θέλατε αλλά δεν σας έδωσε το ξενοδοχείο. Tα ποτά, εκτός αν ρητώς αναφέρεται, δεν περιλαμβάνονται στην τιμή της ημιδιατροφής ή της πλήρους διατροφής. Υπενθυμίζουμε πριν την αναχώρησή σας από το ξενοδοχείο να εξοφλείτε τυχόν προσωπικούς λογαριασμούς (τηλεφωνήματα, ποτά κλπ.). Σε ουδεμία περίπτωση το γραφείο θα δεχθεί να πληρώσει προσωπικούς λογαριασμούς πελατών.

Υποχρεώσεις πελατών

Βασική υποχρέωση όσων συμμετέχουν σε ομαδικά ταξίδια είναι η έγκαιρη προσέλευση στις εκδηλώσεις του προγράμματος. H έλλειψη συνέπειας εκτός των άλλων προβλημάτων που δημιουργεί δίνει το δικαίωμα στον συνοδό να αγνοήσει τον αδιάφορο πελάτη και στο γραφείο να αρνηθεί οποιαδήποτε αποζημίωση για υπηρεσίες που δεν του δόθηκαν. Οι συμμετέχοντες στα οργανωμένα ταξίδια του γραφείου είναι επίσης αποκλειστικά υπεύθυνοι για την έγκαιρη εξασφάλιση και διαφύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατηρίων κ.ά.) καθώς και για τη γνησιότητα των δηλώσεών τους στις ελληνικές ή ξένες νομισματικές και τελωνειακές αρχές. Εξάλλου ο πελάτης υποχρεούται να διαμαρτυρηθεί γραπτώς και εντός προθεσμίας δέκα ημερών από την επιστροφή της εκδρομής για τυχόν παραλείψεις και πλημμελή εκτέλεση αυτής. Σε επιστολές παραπόνων που θα αποσταλούν μετά το πέρας της ανωτέρω προθεσμίας, το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα να μην απαντήσει.

Ασφάλιση

Το γραφείο έχει συνάψει ασφαλιστήριο συμβόλαιο Αστικής Επαγγελματικής Ευθύνης που καλύπτει τυχόν αξιώσεις πελατών οι οποίες προέρχονται από τη μη εκτέλεσή ή την πλημμελή εκτέλεση οργανωμένου ταξιδιού (*) καθώς επίσης καλύπτει σε περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσης και την υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων καθώς και τον επαναπατρισμό των εκδρομέων. Αντίγραφο του ανωτέρω ασφαλιστηρίου συμβολαίου παραδίδεται επισυναπτόμενο στην απόδειξη εξόφλησης. Εξάλλου για όλους τους συμμετέχοντες στις οργανωμένες εκδρομές του γραφείου υπάρχει δυνατότητα προαιρετικής επιπλέον ταξιδιωτικής ασφάλισης ζωής και προσωπικών ατυχημάτων.

Αλλαγή ή ακύρωση προγράμματος

Ελάχιστη απαιτούμενη συμμετοχή για όλες τις οργανωμένες εκδρομές είναι 10 άτομα, εκτός αν άλλως αναφέρεται στην περιγραφή της συγκεκριμένης εκδρομής. Το γραφείο έχει το δικαίωμα να ακυρώνει οποιοδήποτε ταξίδι του αν η συμμετοχή κριθεί ανεπαρκής ή για άλλους λόγους που κατά την κρίση του δεν ευνοούν την πραγματοποίησή του. Το γραφείο οφείλει να ειδοποιήσει τους πελάτες για την ματαίωση της εκδρομής μέχρι και 7 ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού. Στην περίπτωση αυτή οι υποχρεώσεις του γραφείου περιορίζονται στην επιστροφή των χρημάτων που έχει εισπράξει. Εξάλλου το γραφείο δεσμεύεται να τηρήσει το πρόγραμμα των εκδρομών ως αυτό αναφέρεται στην περιγραφή εκάστου ταξιδιού. Το γραφείο έχει επίσης το δικαίωμα να επιφέρει αλλαγές στο πρόγραμμα κατά το μέτρο που κρίνει σκόπιμο προκειμένου να ξεπεραστούν τεχνικά προβλήματα ή απρόβλεπτες δυσκολίες. Εφόσον οι μεταβολές που επήλθαν στο περιγραφόμενο πρόγραμμα έχουν ικανοποιηθεί με οποιοδήποτε εύληπτο τρόπο στον πελάτη το γραφείο δε δεσμεύεται από την περιγραφή του προγράμματος της εκδρομής. Οι αλλαγές αυτές είναι δυνατόν να γίνουν πριν αρχίσει το ταξίδι και αν είναι τόσο σημαντικές ώστε να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του, οι συμμετέχοντες δικαιούνται να ακυρώσουν την κράτησή τους και να πάρουν πίσω τα χρήματα που πλήρωσαν, χωρίς άλλη αξίωση. Αν όμως οι αλλαγές κριθούν απαραίτητες κατά την εξέλιξη του ταξιδιού, οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να τις δεχτούν. Για τις αναχωρήσεις Πάσχα και Χριστουγέννων ενδέχεται να γίνει αλλαγή του προγράμματος.

Τιμές

Όλες οι αναγραφόμενες τιμές υπολογίστηκαν με βάση τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και τους αεροπορικούς και τους ακτοπλοϊκούς ναύλους που ίσχυαν την περίοδο έκδοσης του προγράμματος. Οι τιμές αυτές είναι δυνατόν να αυξηθούν απροειδοποίητα σε περίπτωση αλλαγής των ναύλων, ανατιμήσεως ξένων συναλλαγματικών μονάδων ή οποιασδήποτε ανατροπής των αρχικών κοστολογικών δεδομένων, όπως αύξηση του κόστους καυσίμων και ανατιμήσεις που το κράτος ήθελε επιβάλλει, μετά την έκδοση του προγράμματος. H αλλαγή της τιμής μπορεί να γίνει μέχρι και 20 ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού και δεν αποτελεί δικαιολογία για ακύρωση συμμετοχής. Οι οργανωμένες εκδρομές του γραφείου δεν συμπεριλαμβάνουν στο κόστος αυτών τους φόρους αεροδρομίων. Για τις τιμές της κάθε εκδρομής δείτε τον ένθετο τιμοκατάλογο.

Διαβατήρια / Ταυτότητες

Για όλους τους συμμετέχοντες στις οργανωμένες εκδρομές εξωτερικού, απαιτείται η κατοχή ισχύοντος διαβατηρίου ή ταυτότητας. Εξάλλου οι αναφερόμενες πληροφορίες αφορούν κατόχους ελληνικών διαβατηρίων μόνο. Η ισχύς δε όλων των προσωπικών ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατήριο, ταυτότητα) είναι ευθύνη του ταξιδιώτη.

***ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 ΜΗΝΗ ΙΣΧΥ***

ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΙΖΑ.

Παιδικές Εκπτώσεις

Παιδιά 2-12 ετών πληρώνουν συνήθως μειωμένο αεροπορικό ανάλογα τον προορισμό και σε πολλές περιπτώσεις μειωμένο κόστος διαμονής αν μένουν στο ίδιο δωμάτιο με τους γονείς τους. Κάτω των δύο χρόνων πληρώνουν μόνο το 10% του αεροπορικού ναύλου αλλά δεν δικαιούνται θέση και γεύμα στο αεροπλάνο ούτε μεταφορά αποσκευών. Σε πολλές περιπτώσεις το γραφείο είναι σε θέση να μειώσει ακόμα περισσότερο τα έξοδα συμμετοχής για τα παιδιά σε συνεννόηση με τους γονείς τους.

Αποσκευές

Άσχετα με το είδος του ταξιδιού (αεροπορικό, θαλάσσιο ή με πούλμαν) το γραφείο αναλαμβάνει τη μεταφορά και πληρώνει αχθοφορικά μόνο μίας βαλίτσας κανονικού μεγέθους και βάρους μέχρι 20 κιλά για κάθε πελάτη του, εκτός αν άλλως αναφέρεται. Εκτός από τις βασικές αποσκευές οι συμμετέχοντες μπορούν να κρατούν στις μετακινήσεις τους και μια μικρή χειραποσκευή, οι διαστάσεις της οποίας δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 53X26X23 εκατοστά (μήκος/ύψος/πλάτος αντίστοιχα).

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι παρακάτω όροι και πληροφορίες αφορούν την συμμετοχή σας σε ταξίδι με το γραφείο μας Travel Center όπως και τις ευθύνες και υποχρεώσεις προς αλλήλους. Κράτησή σας σε εμάς είτε απευθείας από εσάς, είτε μέσου τρίτου με δική σας εντολή, είτε μέσω Internet, σημαίνει την πλήρη και άνευ ενστάσεως αποδοχή των όρων συμμετοχής.

Τα οργανωμένα προγράμματα που αναφέρονται στο έντυπο και στο site μας (www.travelc.gr) , είναι ενδεικτικά και μπορεί για την καλύτερη διεξαγωγή του ταξιδιού, ή αν το επιβάλλουν οι συνθήκες να διαφέρουν από τα τελικά προγράμματα των εκδρομών των συγκεκριμένων αναχωρήσεων για τα οποία είναι αυτά που δεσμεύεται και το γραφείο μας. Η σειρά των ξεναγήσεων ή των εκδρομών μπορεί να αλλάξει, οι συνολικές εκδρομές όμως θα είναι ίδιες με αυτές του αντίστοιχου προγράμματος της συγκεκριμένης αναχώρησης.

Δεν περιλαμβάνονται είσοδοι σε μουσεία, σπήλαια, λίμνες, αρχαιολογικούς χώρους, φόροι αεροδρομίων, λιμενικά τέλη, αχθοφορικά, φιλοδωρήματα σε καμία εκδρομή εσωτερικού και εξωτερικού εκτός αν αναφέρεται. Στις εκδρομές εξωτερικού αλλάζουν οι θέσεις καθημερινά.

Οποιαδήποτε κράτηση συμμετοχής επιβεβαιώνεται μόνον με την άμεση καταβολή προκαταβολής ύψους 30% της συνολικής αξίας της εκδρομής.
Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις, που δεν επικυρώνονται εντός 2ημέρου με την ανάλογη προκαταβολή, δεν δεσμεύουν το γραφείο μας Travel Center και θεωρούνται ως μη γενόμενες.

Με την ζήτηση της κράτησης πρέπει να διευκρινίζεται επίσης και το είδος του παραστατικού που θα πρέπει να εκδοθεί (Απόδειξη ή τιμολόγιο).
Στα ξενοδοχεία τα τρίκλινα και τα τετράκλινα δωμάτια είναι συνήθως δίκλινα με προσθήκη επιπλέον ενός ή δύο σπαστών πτυσσόμενων κρεβατιών (ντιβάνια) και δεν συνιστούμε γιατί δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος, τα δωμάτια είναι στη διάθεση των ενοίκων από τις 14.00 της ημέρας άφιξης έως και τις 11.00 της ημέρας αναχώρησης. Οι κατηγορίες είναι οι επίσημες από τον ΕΟΤ και τις αντίστοιχες αρχές στο εξωτερικό. Οι παροχές που αναφέρονται στα ξενοδοχεία (γενικές και των δωματίων) προέρχονται από τον εκάστοτε προμηθευτή του γραφείου μας (ξενοδόχο ή αντιπρόσωπο ή πράκτορα) και ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρεία μας για τυχόν παραλήψεις ή λάθος πληροφόρηση και καταγραφή σε οποιοδήποτε μορφής διαφημιστικό μας, ή έντυπο. Εξόφληση εκδρομών γίνεται το αργότερο δέκα (10) μέρες πριν την αναχώρηση τους.

Ακυρώσεις που γίνονται στην εταιρεία μας επιβαρύνονται με τα παρακάτω ποσά ανεξάρτητα από την ημέρα εγγραφής, είναι δε συνδυασμός των υποχρεώσεων προς τρίτους των δυσμενών οικονομικών συνθηκών που μας δημιουργούνται και λοιπών εξόδων γίνονται δε, δεκτές μόνο με έγγραφη ειδοποίηση (τηλεγράφημα, φαξ, e-mail κτλ) προς την εταιρεία μας και ισχύουν από την ημέρα που παραδίδονται επί απόδειξη.

29-15 ημέρες πριν από την αναχώρηση παρακράτηση του 20% της αξίας του ταξιδιού.
14-1 ημέρα πριν από την αναχώρηση: παρακράτηση του συνολικού ποσού

ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΠΕΘΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εννοείται ότι πρόκειται για εργάσιμες ημέρες. Την ακύρωση συμμετοχής χωρίς ακυρωτικά δεν στοιχειοθετούν ασθένειες, ατυχήματα ή ιατρικές επεμβάσεις, αλλαγές ωρών πτήσεων αεροσκαφών από πρωί σε βράδυ ή αντιστρόφως ούτε αντικατάσταση ξενοδοχείων με άλλα ιδίας ή ανωτέρας κατηγορίας, καθώς και αναγκαστικές αλλαγές στο πρόγραμμα που δεν αλλάζουν σημαντικά το χαρακτήρα του ταξιδιού. Κάθε δε τακτοποίηση λογαριασμών που αφορά ακυρώσεις, διενεργείται 30 ήμερες μετά το πέρας της εκδρομής.

Σε περίπτωση παράτασης του ταξιδιού για λόγους ανωτέρας βίας, πολέμου, απεργιών, δυσμενών καιρικών φαινομένων κλπ. απρόβλεπτων καταστάσεων ή συνθηκών, κάθε επιπλέον κόστος που δημιουργείται βαρύνει τους συμμετέχοντες.

Η ασφάλιση για τις οργανωμένες εκδρομές καλύπτει ομαδικά την αστική ευθύνη, πλημμελή εκτέλεση και επαναπατρισμό. Η εταιρεία σας συνιστά να συνάψετε επιπλέον ιδιωτική ασφάλιση που θα σας καλύπτει για πόσο που εσείς επιθυμείτε καθώς και για κάλυψη ακυρωτικών σας. Λόγω σοβαρής ασθένειας, ιατρικής επέμβασης ή ατυχήματος.

Παράπονα και παρατηρήσεις για τα καταλύματα ή τις υπηρεσίες που σας παρέχονται από άτομο που εμπλέκονται στην διεξαγωγή της εκδρομής γίνονται αποδεκτά από την εταιρεία μας αν και εφόσων ενημερωθούμε άμεσα (κατά την διάρκεια της παραμονής σας στα καταλύματα ή της εκδρομής) από τους δυσαρεστημένους πελάτες. Σκοπός μας είναι η άμεση λύση του προβλήματος και κατά συνέπεια η επιτυχής συνέχιση διεξαγωγής της εκδρομής/ πακέτου/ προγράμματος.

Για όλους τους συμμετέχοντες στις οργανωμένες εκδρομές του εξωτερικού, είναι απαραίτητο έγκυρο, ισχύον διαβατήριο. Ταξιδιώτες με διαβατήριο μη ελληνικό, πρέπει να φροντίζουν οι ίδιοι για τις απαραίτητες διατυπώσεις – βίζες αν χρειάζονται. Εξάλλου οι αναφερόμενες πληροφορίες αφορούν κατόχους ελληνικών διαβατηρίων και μόνον

Διαβάστε προσεκτικά τους κατωτέρω αναφερόμενους Γενικούς Όρους Συμμετοχής στις οργανωμένες εκδρομές του γραφείου μας, που συμφωνούν με την Κοινοτική Οδηγία 90/314. H καθ’ οιονδήποτε τρόπο δήλωση συμμετοχής σας σε οργανωμένη εκδρομή σημαίνει την ταυτόχρονη αποδοχή των κατωτέρω Γενικών Όρων Συμμετοχής.

Ευθύνες του γραφείου

Για την διοργάνωση των ταξιδιών του, το γραφείο χρησιμοποιεί αεροπορικές και άλλες μεταφορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία ανά τον κόσμο και άλλους φορείς στους οποίους δεν έχει άμεσο έλεγχο. Το γραφείο δεν έχει δικά του αεροπλάνα, ξενοδοχεία ή γραφεία ταξιδιών για να θεωρείται υπεύθυνο για τη σωστή ή μη λειτουργία τους. O ρόλος του είναι καθαρά μεσολαβητικός για την παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες του γι’ αυτό και οι ευθύνες του εντοπίζονται μόνο σε περιπτώσεις παράλειψης πραγματοποίησης των προσφερομένων υπηρεσιών και εφόσον δεν συνέτρεξαν σπουδαίοι λόγοι, καθώς και στην περίπτωση οργανωτικών αδυναμιών. Το γραφείο δεν κάνει κατάχρηση των ελαφρυντικών που συνεπάγεται ο μεσολαβητικός ρόλος του και καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών του. Δεν είναι ωστόσο, ούτε δυνατό ούτε δίκαιο να θεωρηθεί υπεύθυνο για ανωμαλίες που δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει αποτελεσματικά όπως:

– Αλλαγές, καθυστερήσεις ή ακυρώσεις προγραμματισμένων δρομολογίων κάθε μορφής. Οι προβλεπόμενες αεροπορικές εταιρίες και ώρες αναχωρήσεων στις περιγραφές των εκδρομών έχουν βασιστεί στα προγραμματισμένα / δημοσιευμένα δρομολόγια που ίσχυαν κατά την έκδοση του προγράμματος.

– Ατυχήματα, ασθένειες ή δυσάρεστες οργανικές επιπτώσεις από κλιματολογικές συνθήκες, αδυναμία προσαρμογής σε διαφορετικές χρονικές ζώνες (jet lag), υψόμετρο, επιδημίες, τροφικές δηλητηριάσεις ή ανεπαρκείς συνθήκες καθαριότητας.

– Οποιεσδήποτε δυσχέρειες που μπορεί να προκληθούν από απρόβλεπτες καταστάσεις όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες, πραξικοπήματα, πολέμους, αεροπειρατείες, πυρκαγιές, σεισμούς, πλημμύρες και οποιαδήποτε άλλη ανάγκη ή κατάσταση ανώτερης βίας.

– Φθορά, απώλεια ή κλοπή αποσκευών, προσωπικών αντικειμένων, χρημάτων ή ταξιδιωτικών εγγράφων κι οποιασδήποτε συνέπειας από εγκληματική ή άλλη αξιόποινη πράξη. Το γραφείο πάντως καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια και προσφέρει κάθε δυνατή εξυπηρέτηση και βοήθεια στην αντιμετώπιση τέτοιων περιπτώσεων.

Ξενοδοχεία / Καταλύματα

Όλα τα χρησιμοποιούμενα από το γραφείο καταλύματα έχουν την νόμιμη και εν ισχύ άδεια λειτουργίας που απαιτείται από τις αρμόδιες αρχές του κράτους υποδοχής. H επιλογή τους γίνεται με κριτήρια την θέση τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή τιμή ανάλογα με την κατηγορία τους ως αυτή αναφέρεται στην περιγραφή κάθε εκδρομής.

Tα δωμάτια των περισσοτέρων ανά τον κόσμο ξενοδοχείων έχουν μελετηθεί για να φιλοξενούν δύο κλίνες. (ως εκ τούτου τα τρίκλινα δωμάτια είναι στην πραγματικότητα δίκλινα με επιπλέον κλίνη, όπου ο χώρος θα είναι περιορισμένος. Ορισμένα ξενοδοχεία δέχονται και τέταρτο κρεβάτι για να εξυπηρετηθούν οι πελάτες, είναι όμως αυτονόητο ότι ο χώρος θα είναι αισθητά περιορισμένος. Συνήθως, τα δωμάτια παραδίδονται στις 14.00 και είναι στη διάθεση των ενοίκων ως τις 11.00 της ημέρας αναχώρησης. H σημείωση στην εντολή προς παροχή υπηρεσιών του τύπου των δωματίων γίνεται ανάλογα με τη ζήτηση και εφόσον το ξενοδοχείο έχει διαφορετικές τιμές για κάθε τύπο δωματίων. Αλλιώς το ξενοδοχείο δικαιούται να σας δώσει δωμάτιο ανάλογα με την πληρότητά του την εποχή της παραμονής σας. Σε περίπτωση καθυστέρησης άφιξής σας στο ξενοδοχείο, μετά την ημέρα της προγραμματισμένης άφιξής σας και εφόσον δεν έχετε ενημερώσει σχετικά, το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να διαθέσει και την υπόλοιπη κρατημένη περίοδο εάν του ζητηθεί. Σε αυτή την περίπτωση σας επιστρέφεται το ποσό που
αντιστοιχεί στις διανυκτερεύσεις τις οποίες θα θέλατε αλλά δεν σας έδωσε το ξενοδοχείο. Tα ποτά, εκτός αν ρητώς αναφέρεται, δεν περιλαμβάνονται στην τιμή της ημιδιατροφής ή της πλήρους διατροφής. Υπενθυμίζουμε πριν την αναχώρησή σας από το ξενοδοχείο να εξοφλείτε τυχόν προσωπικούς λογαριασμούς (τηλεφωνήματα, ποτά κλπ.). Σε ουδεμία περίπτωση το γραφείο θα δεχθεί να πληρώσει προσωπικούς λογαριασμούς πελατών.

Υποχρεώσεις πελατών

Βασική υποχρέωση όσων συμμετέχουν σε ομαδικά ταξίδια είναι η έγκαιρη προσέλευση στις εκδηλώσεις του προγράμματος. H έλλειψη συνέπειας εκτός των άλλων προβλημάτων που δημιουργεί δίνει το δικαίωμα στον συνοδό να αγνοήσει τον αδιάφορο πελάτη και στο γραφείο να αρνηθεί οποιαδήποτε αποζημίωση για υπηρεσίες που δεν του δόθηκαν. Οι συμμετέχοντες στα οργανωμένα ταξίδια του γραφείου είναι επίσης αποκλειστικά υπεύθυνοι για την έγκαιρη εξασφάλιση και διαφύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατηρίων κ.ά.) καθώς και για τη γνησιότητα των δηλώσεών τους στις ελληνικές ή ξένες νομισματικές και τελωνειακές αρχές. Εξάλλου ο πελάτης υποχρεούται να διαμαρτυρηθεί γραπτώς και εντός προθεσμίας δέκα ημερών από την επιστροφή της εκδρομής για τυχόν παραλείψεις και πλημμελή εκτέλεση αυτής. Σε επιστολές παραπόνων που θα αποσταλούν μετά το πέρας της ανωτέρω προθεσμίας, το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα να μην απαντήσει.

Ασφάλιση

Το γραφείο έχει συνάψει ασφαλιστήριο συμβόλαιο Αστικής Επαγγελματικής Ευθύνης που καλύπτει τυχόν αξιώσεις πελατών οι οποίες προέρχονται από τη μη εκτέλεσή ή την πλημμελή εκτέλεση οργανωμένου ταξιδιού (*) καθώς επίσης καλύπτει σε περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσης και την υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων καθώς και τον επαναπατρισμό των εκδρομέων. Αντίγραφο του ανωτέρω ασφαλιστηρίου συμβολαίου παραδίδεται επισυναπτόμενο στην απόδειξη εξόφλησης. Εξάλλου για όλους τους συμμετέχοντες στις οργανωμένες εκδρομές του γραφείου υπάρχει δυνατότητα προαιρετικής επιπλέον ταξιδιωτικής ασφάλισης ζωής και προσωπικών ατυχημάτων.

Αλλαγή ή ακύρωση προγράμματος

Ελάχιστη απαιτούμενη συμμετοχή για όλες τις οργανωμένες εκδρομές είναι 10 άτομα, εκτός αν άλλως αναφέρεται στην περιγραφή της συγκεκριμένης εκδρομής. Το γραφείο έχει το δικαίωμα να ακυρώνει οποιοδήποτε ταξίδι του αν η συμμετοχή κριθεί ανεπαρκής ή για άλλους λόγους που κατά την κρίση του δεν ευνοούν την πραγματοποίησή του. Το γραφείο οφείλει να ειδοποιήσει τους πελάτες για την ματαίωση της εκδρομής μέχρι και 7 ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού. Στην περίπτωση αυτή οι υποχρεώσεις του γραφείου περιορίζονται στην επιστροφή των χρημάτων που έχει εισπράξει. Εξάλλου το γραφείο δεσμεύεται να τηρήσει το πρόγραμμα των εκδρομών ως αυτό αναφέρεται στην περιγραφή εκάστου ταξιδιού. Το γραφείο έχει επίσης το δικαίωμα να επιφέρει αλλαγές στο πρόγραμμα κατά το μέτρο που κρίνει σκόπιμο προκειμένου να ξεπεραστούν τεχνικά προβλήματα ή απρόβλεπτες δυσκολίες. Εφόσον οι μεταβολές που επήλθαν στο περιγραφόμενο πρόγραμμα έχουν ικανοποιηθεί με οποιοδήποτε εύληπτο τρόπο στον πελάτη το γραφείο δε δεσμεύεται από την περιγραφή του προγράμματος της εκδρομής. Οι αλλαγές αυτές είναι δυνατόν να γίνουν πριν αρχίσει το ταξίδι και αν είναι τόσο σημαντικές ώστε να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του, οι συμμετέχοντες δικαιούνται να ακυρώσουν την κράτησή τους και να πάρουν πίσω τα χρήματα που πλήρωσαν, χωρίς άλλη αξίωση. Αν όμως οι αλλαγές κριθούν απαραίτητες κατά την εξέλιξη του ταξιδιού, οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να τις δεχτούν. Για τις αναχωρήσεις Πάσχα και Χριστουγέννων ενδέχεται να γίνει αλλαγή του προγράμματος.

Τιμές

Όλες οι αναγραφόμενες τιμές υπολογίστηκαν με βάση τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και τους αεροπορικούς και τους ακτοπλοϊκούς ναύλους που ίσχυαν την περίοδο έκδοσης του προγράμματος. Οι τιμές αυτές είναι δυνατόν να αυξηθούν απροειδοποίητα σε περίπτωση αλλαγής των ναύλων, ανατιμήσεως ξένων συναλλαγματικών μονάδων ή οποιασδήποτε ανατροπής των αρχικών κοστολογικών δεδομένων, όπως αύξηση του κόστους καυσίμων και ανατιμήσεις που το κράτος ήθελε επιβάλλει, μετά την έκδοση του προγράμματος. H αλλαγή της τιμής μπορεί να γίνει μέχρι και 20 ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού και δεν αποτελεί δικαιολογία για ακύρωση συμμετοχής. Οι οργανωμένες εκδρομές του γραφείου δεν συμπεριλαμβάνουν στο κόστος αυτών τους φόρους αεροδρομίων. Για τις τιμές της κάθε εκδρομής δείτε τον ένθετο τιμοκατάλογο.

Διαβατήρια / Ταυτότητες

Για όλους τους συμμετέχοντες στις οργανωμένες εκδρομές εξωτερικού, απαιτείται η κατοχή ισχύοντος διαβατηρίου ή ταυτότητας. Εξάλλου οι αναφερόμενες πληροφορίες αφορούν κατόχους ελληνικών διαβατηρίων μόνο. Η ισχύς δε όλων των προσωπικών ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατήριο, ταυτότητα) είναι ευθύνη του ταξιδιώτη.

***ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 ΜΗΝΗ ΙΣΧΥ***

ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΙΖΑ.

Παιδικές Εκπτώσεις

Παιδιά 2-12 ετών πληρώνουν συνήθως μειωμένο αεροπορικό ανάλογα τον προορισμό και σε πολλές περιπτώσεις μειωμένο κόστος διαμονής αν μένουν στο ίδιο δωμάτιο με τους γονείς τους. Κάτω των δύο χρόνων πληρώνουν μόνο το 10% του αεροπορικού ναύλου αλλά δεν δικαιούνται θέση και γεύμα στο αεροπλάνο ούτε μεταφορά αποσκευών. Σε πολλές περιπτώσεις το γραφείο είναι σε θέση να μειώσει ακόμα περισσότερο τα έξοδα συμμετοχής για τα παιδιά σε συνεννόηση με τους γονείς τους.

Αποσκευές

Άσχετα με το είδος του ταξιδιού (αεροπορικό, θαλάσσιο ή με πούλμαν) το γραφείο αναλαμβάνει τη μεταφορά και πληρώνει αχθοφορικά μόνο μίας βαλίτσας κανονικού μεγέθους και βάρους μέχρι 20 κιλά για κάθε πελάτη του, εκτός αν άλλως αναφέρεται. Εκτός από τις βασικές αποσκευές οι συμμετέχοντες μπορούν να κρατούν στις μετακινήσεις τους και μια μικρή χειραποσκευή, οι διαστάσεις της οποίας δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 53X26X23 εκατοστά (μήκος/ύψος/πλάτος αντίστοιχα).